Сторітелінг: створюємо історії, що захоплюють Дітям подобається слухати цікаві незвичайні історії – і не дивно, адже вони співпереживають разом з героями, мріють, як допомогти персонажам, а головне – самі хочуть бути героями незвичайних пригод. Разом з тим, сучасні учні губляться в потоці інформації, їм буває складно запам’ятати велиийі обсяг інформації, і, як наслідок, втрачається інтерес до навчання. Саме тому в педагогіці набуває популярності метод сторітелінгу, завдяки якому пояснення нової інформації, необхідної для запам’ятовування,відбувається легко, невимушено, а діти сприймають нові знання напрочуд швидко . Як використати сторітелінг на уроці? До вашої уваги приклад застосування цього методу. Історію про гаджета Степана з використанням програми відеоскрайбінгу створила вчитель інформатики Скрипник Н. П.